دانستنی ، تفریحی ، خبری ، علمی همه چیز در ایران

مطالب ناب از سر تا سر اینترنت ، دانستنی ، علمی ، خبری ، تفریحی و...

دانستنی ، تفریحی ، خبری ، علمی همه چیز در ایران

مطالب ناب از سر تا سر اینترنت ، دانستنی ، علمی ، خبری ، تفریحی و...

شعر عاشقانه خاص + اشعار ناب عاشقانه

قاصد ز برم رفت که آرد خبر از یار

باز آمد و اکنون خبر از خویش ندارد

چمدان دستِ تو و ترس به چشمان من است

این غم انگیز ترین حالت غمگین شدن است

سهمم از وصل تو کم نیست ، همین دیشب بود

روی یک کاغذِ تر ، بوسه زدم نامت را

نه به چاهی ، نه به دام هوسی افتاده

دلم انگار فقط یاد کسی افتاده …

زیر باران بیا قدم بزنیم

عمر شب را شبی رقم بزنیم

خسته‌ایم از سکوت حنجره‌ها

زیر باران بیا که دم بزنیم . . .

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو

برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده

برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو

 برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه

 برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن 

برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر

 برای عشق وصال کن ولی فرار نکن

 برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن

برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش .

 برای عشق خودت باش ولی خوب باش......

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شبها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم: تورا دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی!

من ای حس مبهم تورا دوست دارم

سلامی صمیمی تر ازغم ندیدم

به اندازه غم تورا دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد

بگوییم با هم : تورا دوست دارم

جهان یک دهان شد هم آواز با ما:

تو را دوست دارم، تورا دوست دارم...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.