دانستنی ، تفریحی ، خبری ، علمی همه چیز در ایران

مطالب ناب از سر تا سر اینترنت ، دانستنی ، علمی ، خبری ، تفریحی و...

دانستنی ، تفریحی ، خبری ، علمی همه چیز در ایران

مطالب ناب از سر تا سر اینترنت ، دانستنی ، علمی ، خبری ، تفریحی و...

با این روش ها دیگر نیاز به کارواش ندارید


1 - برای براق شدن اتومبیل، آن را با نرم‌ کننده مو دارای لانولین بشویید. با این روش، انگار اتومبیل خود را تازه واکس زده‌اید. ضمن آن که در هوای بارانی، باران به‌ راحتی از روی آن رد شده، کم‌تر لک خواهد شد.


 


2 - شیشه جلوی ماشین را بعد از باران با نوشابه تمیز کنید. آمدن باران بعد از خشکی طولانی هوا، شیشه جلو اتومبیل را بسیار کثیف می‌کند. برای خلاص شدن از رگه‌ها و لکه‌ها، مقداری نوشابه روی شیشه بریزید و برای محافظت از رنگ کاپوت یک حوله در پایین شیشه پهن کنید. حباب‌های نوشابه جرم‌ها را پاک خواهد کرد. بعد از این مرحله، برای از بین بردن چسبندگی نوشابه و جلوگیری از جذب گرد و غبار، آن را از روی شیشه پاک کنید.


 


3 - چراغ‌ های ماشین را با استفاده از شیشه‌ شور و یک جفت جوراب کهنه زنانه برق بیندازید.


 


4 - شیشه‌های اتومبیل را با استفاده از دستمال مرطوب بچه تمیز کنید.


 


5 - اگر برف پاک‌ کن کثیف باشد، به جای تمیز کردن شیشه، از خود رگه برجا می‌گذارد. ¼ پیمانه آمونیاک را با 1 پیمانه آب سرد مخلوط کنید. به آرامی تیغه‌های لاستیکی برف‌پاک‌کن را بلند کنید و دو طرف پره‌ها را با یک پارچه نرم آغشته به محلول پاک و قبل از گذاشتن در جای خود با دستمال دیگر خشک کنید.


 


6 - از محلول فوق برای تمیز کردن شیشه‌ها استفاده کنید. محلول را به همان ترتیب آماده کنید و داخل قوطی پلاستیکی در دار بریزید. به محض کثیف شدن شیشه‌ها، با یک اسفنج آن‌ را تمیز و با پارچه‌ای نرم خشک کنید.


 


7 - ¼پیمانه جوش‌شیرین را داخل گالن آب بریزید و ¼ پیمانه مایع ظرفشویی به آن اضافه کنید. تا نزدیکی سطح گالن آب اضافه کنید. در آن را ببندید. خوب آن را تکان دهید و در جایی نگه دارید. موقع استفاده، ظرف را خوب تکان دهید و 1 پیمانه از آن را داخل سطل آبی با گنجایش 2 گالن بریزید. آب گرم اضافه کنید. خوب هم بزنید و از این محلول شوینده خانگی آماده استفاده کنید.


 


8 - در بسیاری از جاده‌های خاکی روی ماسه و خاک، روغن می‌ریزند تا گرد و غبار کم‌تری پخش شود. برای پاک کردن این غبار روغنی از روی شیشه اتومبیل کافیست از خامه تارتار استفاده کنید. آن را روی شیشه ریخته سپس با آب و صابون تمیز و خشک کنید.


 


9 - بعد از شستن اتومبیل، قبل از به حرکت درآورن آن، با استفاده از یک پارچه نرم آب اضافی را گرفته، بدنه ماشین را خشک کنید تا رگه‌های آب و لک روی ماشین باقی نماند.


 


10 - شستن اتومبیل زمانی که بدنه آن داغ است مثلا بعد از رانندگی یا زمانی که در آفتاب بوده است، لکه یا رسوب بر جا می‌گذارد. هیچ‌گاه ماشین را این موقع تمیز نکنید.


 



آموزش دانلود فیلم از سایت

بهترین راه دانلود از یوتیوب ، دانلود از یوتیوب با سایت است و البته روش های حیلی خیلی زیادی برای دانلود از یوتیوب هستن که اون ها هم آسون هستن اما در این مطلب قصد داریم برای دانلود از یو تیوب با سایت توضیحاتی رو خدمت شما ارائه بدیم.

همان طور که همگی می دانید یوتیوب بزرگترین سایت برای نمایش ویدیو می باشد و همیشه موضوع دانلود وذخیره فیلم ها در کامپیوتر بحثی مهم برای کاربران بوده است. در این پست 4 سایت برای این کار که به صورت رایگان هستند برایتان معرفی می کنم. امیدوارم برای شما دوستان مورد استفاده و مفید باشد. برای وارد شدن به هر سایت روی عنوان یا لوگوی آن کلیک نمایید.


آدرس سایت : http://www.savevid.com/


این سایت نیز رایگان می باشد و به صورت سریع لینک دانلود را برایتان تهیه می کند.

http://catchvideo.net/


کار با این سایت نیز خیلی ساده است و تنها لینک ویدیو را گذاشته تا فرمت های قابل دانلود به شما توسط سرویس این سایت ارایه می شود.

http://www.clipconverter.cc/fa/

از بین بردن غبغب با ورزش



فرآیند طبیعی پیر شدن با بسیاری از تغییرات جسمی و مشکلات زیبایی همراه است. به خصوص چهره ی انسان تغییرات زیادی را تجربه می کند که عبارتند از : چین و چروک، لکه های پیری، غبغب آوردن، شل شدن پوست گردن وافتادگی پوست چانه، تغییر گونه، شل شدن پوست اطراف فک و افتادگی غبغب، نگرانی هایی برای بسیاری از مردم ایجاد کرده است به خصوص وقتی این تغییرات زودتر از موعد خودش را نشان می دهد. این تغییرات باعث می شود شما احساس کنید پیرتر شده اید و صورتتان تغییر کرده است. بعضی از افراد احساس می کنند غبغب خیلی سنشان را بالا برده است حتی اگر واقعا سنشان بالا رفته باشد !!!. خوشبختانه وقتی صحبت از چگونگی از بین بردن غبغب باشد گزینه های متعددی برای ما مطرح می شود از ورزش های صورت گرفته تا فیلرها و جراحی غبغب.


غبغب چیست؟


واژه ی “غبغب” اشاره دارد به گوشتی که در امتداد فک پایین کشیده شده است به خصوص وقتی که خیلی افتاده و شل باشد. اگر پوست پایین گونه های شما معلق باشد یا از آرواره های شما آویزان شده باشد در این صورت شما غبغب آورده اید.


زنان بیشتر از مردان غبغب می آورند و معمولا از ۴۰ سال به بالا دچار آن می شوند اما بعضی از افراد در سن ۲۰ سالگی هم ممکن است غبغب بیاورند. تقریبا همه ی افراد این مشکل را تجربه می کنند، افرادی که صورت پر تری دارند نسبت به افرادی که صورت باریک تری دارند بیشتر طول می کشید تا غبغب بیاورند.


دلایل ایجاد غبغب چیست؟


بدون شک شما به دنبال این هستید که چگونه می توانید از شر این مشکل خلاص شوید – و احتمالا به همین دلیل در حال خواندن این مقاله هستید –  اما دانستن دلایل ایجاد غبغب افتاده در وهله ی اول می تواند به شما کمک کند که اصول سفت کردن غبغب و روش های کاهش غبغب را بهتر متوجه شوید. غبغب در اثر سست شدن پوست و کاهش حجم صورت که ناشی از عوامل زیر است ایجاد می شود:


سالخوردگی


سالخوردگی دلیل اصلی غبغب افتاده است. همین طور که ما پیر تر می شویم، پوست، کلاژن و الاستین خود را از دست می دهد؛ دو جزء پروتئینی حیاتی که به حفظ استحکام و محکم و هموار بودن پوست کمک بسیاری می کند. و قتی این اتفاق می افتد، پوست تحت تاثیر نیروی گرانشی جاذبه ی زمین به سمت پایین کشیده می شود. در اطراف فک، این افتادگی خودش را به شکل کیسه های گوشتی که به آن غبغب گفته می شود آشکار می کند.


ژنتیک


در بعضی از افراد ایجاد غبغب ژنتیکی است. به همین دلیل بعضی از افراد زودتر از موعد دچار این مشکل می شوند. اگر والدین شما زودتر از موعد غبغب آورده اند احتمال دارد این مشکل برای شما نیز به وجود بیاید.


اثرات مخرب نور خورشید


آیا شما مدت زیادی در طول روز بیرون از خانه کار می کنید؟ این امر می تواند در ایجاد و توسعه ی افتادگی غبغب نقش داشته باشد. وقتی بیش از اندازه در معرض اشعه UV خورشید قرار می گیریم کلاژن موجود در پوست در طولانی مدت آسیب می بیند. برای شما، بهترین کار این است که قبل از خارج شدن از خانه از یک کرم ضد آفتاب (SPF +30) استفاده کنید حتی در روزهای ابری و حتی همزمان با روش های دیگر جلوگیری از ایجاد غبغب.


کار کردن طولانی مدت با کامپیوتر


به گفته ی دکتر مایکل پراگر، یک جراح زیبایی اهل لندن، کار کردن طولانی مدت با کامپیوتر که در بسیاری از شرکت ها رواج دارد شما را نه تنها در معرض غبغب افتاده قرار می دهد بلکه پوست گردن را شل و چروکیده می کند. همین طور بعضی از افراد گفته اند عوارض دیگری مانند چین و چروک نیز ایجاد می کند.


سیگار کشیدن


سیگار کشیدن می تواند باعث شود که افتادگی غبغب بیشتر شود. دود سیگار حاوی نیکوتین و بسیاری از مواد شیمیایی مضر دیگر است که فرآیند پیری را نه تنها با آسیب به کلاژن و الاستین سرعت می بخشد بلکه رگ های خونی پوست را باریک کرده و گردش خون بدن را مختل می کند. بعلاوه پوست از مواد غذایی که برای حفاظت از آسیب بدن استفاده می شود محروم می ماند مانند ویتامین A .


ورزش های صورت برای از بین بردن غبغب – آیا واقعا تاثیر دارد؟


اینکه واقعا ورزش های صورت می تواند غبغب را از بین ببرد یا نه یک موضوع جنجالی بزرگ است.


از یک طرف بعضی از کارشناسان و سایت های زیبایی اینگونه استدلال می کنند که ورزش های صورت برای رفع غبغب بی فایدهاست و عملا تلف کردن وقت است چرا که افتادگی غبغب معمولا به دلیل کاهش انعطاف پذیری پوست و از دست دادن حجم صورت به همراه تاثیر طولانی مدت کشش جاذبه زمین بر روی پوست است و همه ی این ها مربوط به پیری است. و ورزش های صورت هر چقدر هم که باشد نمی تواند هیچ کدام از این عوامل را تغییر دهد.


از طرف دیگر طرفداران ورزش های صورت اینگونه استدلال می کنند که ورزش های صورت می تواند ماهیچه های صورت، چانه و گردن را محکم و قوی کند و از این طریق ظاهر افتادگی غبغب را بهبود دهد. و به گفته ی بعضی از  پزشکان از آنجایی که سایز ماهیچه های صورت افزایش پیدا می کند به صورت نظری می توان گفت که قسمت های شل شده ی پوست کاهش می یابد. یک نقطه ی ضعف برای این روش وجود دارد و آن هم این است که ورزش های صورت می تواند باعث ایجاد خطوط پیشانی شود یا خطوط موجود را بدتر کند.


ورزش شیب چانه برای غبغب و گردن


ورزش شیب چانه یکی از ورزش های صورت است که واقعا برای غبغب موثر است- یا اینطور ادعا شده است. این ورزش ماهیچه های صورت و ناحیه گردن را محکم می کند و در نهایت بدون اینکه جراحی انجام شود به بالا بردن غبغب به صورت طبیعی کمک می کند. در زیر چگونگی از بین بردن غبغب به وسیله ی ورزش شیب چانه توضیح داده شده است:


صاف بنشینید و لب های خود را بسته نگه دارید، با چانه ی خود به سمت بالا اشاره کنید تا جایی که احساس کنید عضلات گردن شما سفت شده است.لب پایین را تا دورترین نقطه ای که می توانید روی لب بالای خود بپوشانیدبرای ۵ ثانیه در این وضعیت قرار بگیرید یا اینکه تا ۱۰ بشمرید۵ مرتبه این حرکت را انجام دهیداین ورزش غبغب را یکبار یا بیشتر در طول روز انجام دهیدورزش ماساژ صورت برای غبغببه وسیله کشیدن گونه ها به عقب و کمی رو به پایین، گوشه های لب خود را تنگ کنید. باید احساس کنید که لب پایینی شما تنگ شده استوقتی در این موقعیت قرار گرفته اید، ماهیچه های خطوط فک خود را از مرکز به سمت خارج ماساژ دهیداین ماساژ را هر روز ۵ بار یا بیشتر انجام دهید.ورزش صورت گاو


اسم خنده داری است-من این طور احساس می کنم- اما این اسمی است که لاوندر و استون در وب سایت خود اشاره می کنند. “صورت گاو” به شما کمک می کند که ماهیچه های گردن و حاشیه ی فک خود را محکم کنید بدین وسیله می توانید بدون جراحی غبغب خود را از بین ببرید.


کمی دهان خود را باز کنیدفک پایین خود را تا جایی که می توانید به سمت جلو حرکت دهید در این صورت دندان های جلویی فک پایین جلوتر از دندان های جلویی فک بالا قرار می گیردبه وسیله دست راست سر خود را به سمت چپ ببریدسرتان را به سمت بالا ببرید تا سقف را ببینید و در همین حال ۵-۱۰ ثانیه بمانیدفک خود را آزاد کنید- اما وضعیت سرتان را تغییر ندهید- و این ورزش را سه بار تکرار کنید. می توانید مدت زمان هر توالی را به دلخواه خود افزایش دهید.این ورزش را در جهت معکوس انجام دهیدورزش خمیازه برای افتادگی غبغب


همانطور که از نام آن مشخص است، این ورزش صورت که برای غبغب انجام می شود شامل خمیازه کشیدن است و نه تنها برای کاهش ظاهر غبغب موثر است بلکه چین و چروک های گردن را نیز بهبود می دهد. چگونگی انجام این ورزش در زیر توضیح داده شده است:


چانه خود به سمت راست حرکت دهید و سر خود را به سمت سقف بگیرید سپس دهان خود را باز کنید خمیازه بکشیددهان خود را ببندید و به آرامی تا ۲۰ و بیشتر بشمرید. دهان خود را خیلی کامل نبندید تا جایی که دندان های فک بالا و پایین روی هم قرار بگیرند.این ورزش غبغب را ۳ بار در روز انجام دهیدورزش آویزان کردن لباین ورزش نیز یکی دیگر از ورزش های آسان و موثر برای ماهیچه های حاشیه فک استوقتی که صاف نشسته اید، چانه ی خود را بالا ببرید تا جایی بتوانید سقف را ببینیدلب های خود یا لب پایین خود را به جلو بکشید و آویزان کنیددر این حالت ۵ تا ۱۰ دقیقه بمانید سپس لب خود را آزاد کنیددو بار در روز هر بار ۵-۱۰ مرتبه این ورزش را انجام دهید


اگر شما تصمیم به انجام ورزش های غبغب افتاده گرفته اید، باید انتظارات واقع بینانه داشته باشید. به خاطر داشته باشید که هیچ ورزشی به طور کامل نمی تواند نشانه های سالخوردگی را که شامل افتادگی غبغب و شل شدن پوست گردن است از بین ببرد.


جویدن


هر چند غذاهای چرب جویدنی ممکن است در ایجاد غبغب نقش داشته باشد اما اگر برای جویدن یک آدامس بدون قند را انتخاب کنیم حتما می تواند به محکم شدن غبغب و گردن کمک زیادی کرده باشد. در یک حرکت دورانی فک خود را به طرف بالا و پایین حرکت دهید. برای ۳۰ ثانیه جویدن را ادامه دهید سپس استراحت کنید و دوباره شروع کنید. برای یک بهبود آرام اما قابل توجه، این ورزش را حداقل سه بار در هفته انجام دهید.



شیر و آناناس کنار یکدیگر کشنده هستند! خطرات خوردن شیر با آناناس

خوردن شیرو آناناس می تواند ، معده درد، عفونت،اسهال و تهوع منجرشود.

آناناس حاوی بروملین است، ازاین رو،هرگزنباید با شیر ترکیب شود.


این ترکیب برای کودکان کشنده است

شیر ماده ای فوق العاده حساس است وهمانطور که مفید است میتواند مضرهم باشد و البته به تنهایی مضر نیست بلکه هنگامی که در معرض برخی مواد شیمیایی قرار گیرد خطرناک و حتی کشنده میشود که از این مواد میتوان به آناناس و برخی از انواع ماهی اشاره نمود.

هرگاه میخواهید شیر بنوشید باید حواستان باشد چه چیز هایی را نباید همراه شیر خورد


اطلاع رسانی کنید

گریه خیابانی برای دختریکه پیکر مادرش را مخفی کرده بود + عکس مادر و دختر


گریه خیابانی و پوربخش برای دختری که پیکر مادرش را قایم کرده بود تا خاک نشود.

در حادثه دلخراش زلزله کرمان دختر بچه ای که با جسد مادرش مواجه شده بود از ترس جدایی از مادر دست به مخفی کردن پیکر بی جان مادر زد!

عکس دختر کنار مادر بی جان در زلزله کرمان