دانستنی ، تفریحی ، خبری ، علمی همه چیز در ایران

مطالب ناب از سر تا سر اینترنت ، دانستنی ، علمی ، خبری ، تفریحی و...

دانستنی ، تفریحی ، خبری ، علمی همه چیز در ایران

مطالب ناب از سر تا سر اینترنت ، دانستنی ، علمی ، خبری ، تفریحی و...

تاثیرات لوسیون لیمو بر پوست صورت + نحوه استفاده لوسیون لیمو


لوسیون لیمو/ پاک‌کننده طبیعی برای پوست‌های چرب


پوست‌های چرب نیازمند یک برنامه مراقبتی صحیح هستند تا میزان چربی پوست در حد متعادلی کنترل شود. چرب بودن زیاد پوست سبب ایجاد انواع آکنه‌ها و جوش‌های سطحی و عمقی می‌شود. از سوی دیگر، وسوسه شست‌وشوی زیاد پوست‌های چرب با صابون و مواد شوینده یکی از جدی‌ترین آسیب‌هایی است که در انتظار شماست. شستن بیش از حد صورت، می‌تواند سبب خشک شدن مقطع پوست شده و در نهایت منجر به ایجاد چین و چروک‌های زودرس روی پوست‌تان شود.


بر خلاف تصور خیلی از افراد، مراقبت از این پوست‌ها نیازمند محصولات آرایشی و بهداشتی گران‌قیمت نیست. شما می‌توانید با شناخت بهتر مواد طبیعی اطرافتان این چربی بیش از اندازه را مدیریت کنید. بعضی از مواد غذایی، میوه‌ها و سبزیجات حاوی مواد شیمیایی رقیق شده‌ای هستند که تاثیر قابل توجهی در کاهش چربی پوست دارند.


لوسیون لیمو، یک پاک‌کننده طبیعی برای پوست‌های چرب است. آب لیمو یک عنصر طبیعی موثر در چربی پوست است.


آموزش تهیه لوسیون لیمو


برای تهیه یک لوسیون پاک کننده طبیعی برای پوستهای چرب، کافی است یک قاشق چایخوری آبلیمو را با مقداری ماست در یک کاسه مخلوط کنید. حالا مقداری جو خشک شده را در یک آسیاب آشپزخانه بریزید. آن را کاملا به صورت پودر در بیاورید. پودر جو دو سر را به آب لیمو و ماست اضافه کنید. اضافه کردن جو به این لوسیون پاک‌کننده قدرت لایه برداری سطحی از پوست را افزایش می‌دهد.


آموزش استفاده لوسیون لیمو


کافی است این لوسیون طبیعی را روزی یک بار روی پوست خود ماساژ دهید و سپس پوست را با آب کمی گرم بشورید.

پس از دو هفته تاثیر معجزه‌آسای این لوسیون بر روی پوست‌تان را خواهید دید.


توجه


اگر از کرم‌ها، پمادها یا لایه‌بردارهای شیمیایی استفاده می‌کنید، بهتر است با مشورت پزشک‌تان یک هفته پیش از شروع استفاده از این لوسیون، آن‌ها را کنار بگذارید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.